27.5.16

Mikä olis sun ultimate - makea herkku?

Heräsin tänään neljän aikoihin painajaisiin, enkä saanut enää unta. Raskausaika on tuonut öihin aktiivisesti painajaiset mukaan, näen niitä melkeinpä joka yö. Onko tuttu ilmiö muille odotusajalta?

Koetin siinä tietenkin vielä saada unta, mutta puolitoista tuntia pyörittyäni nousin ylös, koska minulle tuli lopulta nälkä. Nälkä tuli, kun aloin miettimään eilistä Pink Vanilla Dessertsin päivitystä. PVD on erikoistunut makeisiin, amerikkalaistyyppisiin herkkuihin, joten ihan mun juttuni :)

He kysyivät Facebookissa, mitä asiakkaat haluaisivat nähdä heidän listallaan tänä kesänä? Mulla on jo jonkin aikaa tehnyt mieli yhdistää juustokakkubrownie ja rocky road toisiinsa, joten ehdotin sellaista. Pohjakerroksena olisi siis tahmainen, kaksivärinen brownie ja päällä sentin kerros rocky roadia, johon ehdottomasti kuuluu honey roasted nuts.


Kuulostaako kamalalta sokeripommilta? :D




Vaikka olen myös ihan perinteisten, yksinkertaisten herkkujen, kuten hyvä tuore pulla, letut + jätskit + mansikat, pannukakku ja kermavaahto - tyyppisten makeiden fani, niin silti kahvilaan mennessäni haluaisin valita jotain tuollaista ultimateherkkua.

Mikä olis sulle tollainen jo pelkästään katselemisesta diabeteksen aiheuttava fantasialeivonnainen?

Kello on nyt puoli 6, linnut laulelee ja mulla on ihan omaa aikaa. Taidan ottaa vielä vähän leipää ja teetä, ja alkaa suunnittelemaan mun ja Ruun päivää - siihen kuuluu ainakin Myllyn reissu, koska lähden ostamaan aurinkoisen paikan maanpeiteperennoja sekä Ruulle kesähatun. Hänen lempparihattunsa on ollut niin kovalla käytöllä, ettei se tule kestämään koko kesää joten tarvitaan myös kakkoshattu :)

Ehkä ostan noi leivontatarvikkeet ja kokeilen tänään tuota suklaakaloripommia!

Olen myös niin innoissani huomisesta, että ehkä siksikin nyt olen jo valveilla :) Mitä huomenna tapahtuu - se selviää teille ensi viikolla.. Mutta mulla on jo sydän sykkyrällä! :)





3 kommenttia:

  1. Voi eeii.. olen juuri ollut muutaman viikon syömättä makeaa arkena ja sitten luen tämän postauksen! :D Minulle "kaikkien aikojen herkku" tuli vastaan ravintolassa ja siinä oli yhdistetty vaniljajäätelöä-suolapähkinöitä, kinuskia ja suklaata. Se oli vähän joku sellainen snickers-jäätelö-combo. Niiiiin hyvää!!

    VastaaPoista
  2. Britakakku! Niitä näkyy kaikkialla resepteissä nyt... mansikoita sinne. Nyt just tekis mieli sitä!

    VastaaPoista
  3. 1 tyypin diabetes ei tule sokerista. Näin vinkkinä. 2 tyyppi on se johon monesti voi elämäntavoilla vaikuttaa.

    VastaaPoista

Kiitos käynnistäsi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...